نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، سیران آسیب‌شناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • ابراهیمی، شقایق اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • ابراهیمی، صلاح الدین آسیب‌شناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • ابراهیمی، طیبه آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • احمدی، علیرضا ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • احمدی بیغش، فاطمه تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
  • احمدی علی آبادی، افسانه تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
  • ادیب منش، مرزبان زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
  • اسمی جوشقانی، زهرا بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
  • التیامی نیا، پارسا نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
  • الماسی زاده، سارا آسیب‌شناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • امیریان، فاطمه آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]
  • ایزان، محسن تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]

ب

  • بازوند، علی مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • بلاغی، علی ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]

پ

  • پرهوده، فرزاد تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • پرهوده، فریاد تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • پرویزی، اکبر زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]

ج

  • جلیلیان، سجاد ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • جهاندیده، جواد تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]

ح

  • حمیدی زاده، کتایون آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]

خ

  • خسروی، حمید تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
  • خنیفر، حسین آسیب‌شناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]

د

  • دارابی گرگلانی، بنفشه رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
  • دهانی، مجیب الرحمن تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]

ر

  • رحمانی، مهری بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • رحیمی پردنجانی، یعقوب تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • رضایی اردانی، فضل الله نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]

ز

  • زارع، حسین تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]
  • زارعی، ندا رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • زینالپور، حامد آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
  • زینالپور، داریوش آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]

س

  • ساوری، علی ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • سبزه، بتول رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
  • سبزه، بتول بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • سرسرابی، شراره سادات بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • سیدکلان، سیدمحمد رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]

ص

  • صفری، اکرم اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]

ط

  • طاطاری، علیزضا جایگاه قومیت ها (خرده فرهنگ‌ها ) در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 199-220]

ع

  • عباسی، ناصر بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
  • عبدی لیفکوئی، عاطفه بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
  • عرفانی، نصراله تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • عزیزان، عباس آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]
  • عسکری، فاطمه اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • عسکری، فرشته بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]

غ

  • غلامی، اعظم تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]

ف

  • فتحی، کوروش یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
  • فتحی، محمد رضا نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
  • فدایی ده چشمه، کریم مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • فرخی، افروز جایگاه قومیت ها (خرده فرهنگ‌ها ) در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 199-220]
  • فریادی، سارینا رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • فلاح، وحید تأثیرآموزش معکوس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی: بررسی نقش جنسیت در میزان اثربخشی روشی نوین [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-14]

ک

  • کریمی، امیر ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • کمالی نهاد، علی اکبر تحلیلی بر چگونگی رفع اختلالات خواندن و نوشتن در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 135-144]

گ

  • گرمابی، حسنعلی ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
  • گرمابی، حسنعلی بررسی دلالت های برنامه درسی آراء و افکار فلسفی برتراند راسل [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-18]

م

  • محسنی، سحر بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
  • محمدشفیعی، عبدالسعید حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
  • محمدی، محمود واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • مزرعه، حره بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • مظاهری، حسن ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
  • معتمدی محمدآبادی، مرضیه تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • منصوری، زهره تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
  • مهنی، امید ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • موسی پور، نعمت اله رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
  • میررحیمی، مهدیه السادات سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • میرگل، احمد بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]

ن

  • نجارپوریان، علی حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
  • نجفی، احمد رضا یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
  • نورمحمدی نجف آبادی، زهرا تأثیر قرآن و حدیث برکلیات دیوان وحشی بافقی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 85-96]
  • نوری عیبلو، حمیدرضا ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]